buseabike Yeniannesra sağlık ocağı veriyor ama kabızlık yapıyormuş ocean kullanıyoruz ben kendim de balıkyağını falan kullanıyorum çok güzel marka
asligdr Sağlık ocağı ücretsiz olarak vermişti kırmızı bişey damlanın rengi ama doğru düzgün kullanamadım hiç unutuyorum
Yeniannesra 1pekmom_ bu pembe gibi kutu rengi olan değil mi İnternet’ten sipariş edeceğim de. Bir de d vitamini ne kullanıyorsunuz
Susuy Şu an ocean markasınınkini kullanıyorum öncesinde bestiron kullandık ama kızımda kabızlık yaptı bıraktık oceandan memnunuz.
Yeniannesra Susuy bu pembe kırmızı gibi renkli olan değil mi ? Birde d vitamini ne kullanıyorsunuz onu da ocean sipariş etmek istiyorum
Hilal9 Bestirona başladık bugün dün kan testi yaptırdık doktorumuz bestiron önerdi içeriği temizmiş burdada çoğu bestiron kullanıyor okuduğum kadarıyla
1pekmom_ Yeniannesra ikisinide ocean kullanıyoruz biz canım d vitamini sarı kutu , demir olan kırmızı
buseabike Yeniannesra hayır onu pedia d kullanıyorum ama ocean kullanan çok tanığım var memnunlar bize doktorumuz onu verince ondan devam ettik
Yeniannesra ozgetz müsaitseniz fotoğrafını atabilir misiniz bende sipariş etmek istiyorum da yanlış sipariş etmeyeyim 😊
Yeniannesra 1pekmom_ çok teşekkürler 😇 bu puf un içinde damlalık da çıkıyor değil mi. Kac damla kullanıyorsunuz