Kızlar hepsi 1-2 kere giyilmiştir hiçbir deforme yoktur
XL giyilmedi yıkandı sadece
46 beden 1 kere düğünde giyildi sadece
48 beden mezuniyette giyildi
46 beden
Huhuuuuu
🫠🫠🫠🫠
Üstte kalsın
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
🥹🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Elbiseye ihtiyacı olan yok mu 😖
Kızlarrrrr
Üstte kalsın canım benim benim bedenim olmadığı için maalesef hepsi çok güzel