Bildiğim kadarıyla hcg testi 2 gün arayla yapılır, 2-3 defa tekrarlanır.En az % 60 artış varsa gebelik sağlıklı değerlendirilir.Değerde düşüklük varsa ,yani artarken düşüşe geçerse sağlıksız gebeliktir.
Kaç haftalık hamilesiniz acaba?
Doktora gittiniz mi hiç ultrason için ?
Kan testlerinizi aynı merkezde ve aynı saatlerde mi verdiniz?