arennehir Kızlar kanz dgo bebek arabası satıyorum kızım 4 aylık sadece puset kısmını 1 ay kullandık diger kısmı hic kullanmadık maalesef kızım icinde durmuyor sürekli kucagımızda tasıyoruz o yüzden satacam sıfırı suan 8.500 !
g_izemm38 arennehir bence satmayın daha çok küçük benim kzimda ilk zamanlar feryat ediyodu binmek isdemiyodu arabayi gorunce korkardı sonradan alisdi smdi bebek arabasını görsün nasıl sevinir geçici süredir bu daha cok küçükmüş zaten bence satmayı bidaha düşünün hep böyle gidicek degil ki
ikibaloglanannesi Benim bebeğim de 4.aydan 8.ayina kadar hiç binmedi arabaya kıyameti koparirdi. 9.ay da zamanla alışti. Arabanız çok güzel bence bir süre daha bekleyin belki alışır zamanla🌺
arennehir ikibaloglanannesi inanın cok denedik cıglık kıyamet koparıyor artık arabayı evde bırakıp cıkyrz buyudukcede kullanacagını sanmyrm artık
arennehir g_izemm38 sanmıyorum sevmeyen bebek sevemiyor cevremde de arkadasların bebekleri binmek istemedi büyüdükçe hic alısmadılar sevmediler. Evde kösede cürüyecegine satmak daha iyi.
g_izemm38 arennehir söz blirsiniz ama her bebek aynı degildir onlar sevmedi diye sizin kide sevmiycek anlamına gelmiyor en azından bir süre daha bekleyin sonra tekrar para verip almak zorunda kalmazsınız en azından siz bilirsiniz yinede ☺️