Benim yavrucum gece çok sık memeye uyanan bi bebekti. Taki geçtiğimiz yaza kadar. Sonra çok güzel bi uyku düzeni oldu gece bir kere uyanıyordu mama artı meme şeklinde doyuruyordum bi daha uyuyordu. Ama ne zaman yatağını ayırdım işte o zaman gene de eski düzene döndük. Acıkmasın diye uyumadan kaşık maması da veriyoruz. Ama yine de çok sık uyanıyor. Normalde bu kadar uyanmaması lazım.Sizin bebekleriniz kaç kere uyanıyor gece?