Gunesnil_23 Ağlayarak uyuyor bildiğiniz kriz geçiriyor gözünden uyku akıyor ama çığlık atıyor uyumamak için birde memeye gelince ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım 🥺
aysebb Gunesnil_23 Benim kızım 53 günlük 15 gündür akşam 8 ile 11 arası aynı bu anlattığınız şekilde uyuyor. Gündüz ve gece bir problem yok ama akşam bu şekilde uyuyor en sonunda yıkılıyor yani 🤷♀️ Ağlamaktan esnemekten helak oluyor resmen ama bol bol ağladıktan sonra uyuyor
momysskaan Gunesnil_23 bende aynı durumdayım gece 737383838kez uyanıyor mama almıyor emmek istemiyor 🤦🏼♀️
TgbHmzz Gunesnil_23 3 ay 12 gün aynı şeyi yapıyor uykusu akıyor gözünden kucakta susuyor koyunca kıyamet kopuyor tek fark benimki de sürekli meme istiyor 4. Ay atak zamanı sanırım 😐
melegininannesi38 Gunesnil_23 2.5 aylıkken başladı 4 ay bitecek ayın 20 sinde hala aynıyız yok yani böyle bi atak ilk defa görüyorum.ilk çocuk bide tecrübesizlik zaten illa oluyo çok zor ya
Gunesnil_23 melegininannesi38 Benimki de gezerek emiyor oturunca emmiyor uykuya direniyor birden bire ağlıyor kafayı yicem hergun dışarı çıkarıyorum öyle sakinlesiyor
melegininannesi38 Gunesnil_23 amannn bacım.allah yar ve yardımcımız olsun gerçekten çocuk büyütmek hayli zormuş ya
melegininannesi38 momysskaan kız benimkinin de gündüz uykusu yok gerçekten valla ben kaynanam ile yaşıyorum allahtan da o yapio
melegininannesi38 momysskaan bebisini artık yavaş yavaş otuturuyormusun ben hala otuturmuyorum aceba yanlış mı yapıyorum ayın 20.sinxe tam 4 aylik oluyo
momysskaan melegininannesi38 valla iyimiş canım benim ki gece de uyanıyor ya çocuğa bişeyler oldu hiç böyle değildi gündüz zaten uyku yok geçmesini bekliyorum sabırla
momysskaan melegininannesi38 canım benim ki bu gün 4 ay 2 günlük kucağımızda zaten oturtuyoruz arada bir kısa olmak şartıyla oturtuyorum ama hemen devriliyor 🤣🤣🤣
melegininannesi38 Gunesnil_23 maşallah canım yok ya nazar değmez gece uykusuna çünkü öyle bi uyuyus yok