Doğumdan beri titizlik okb ile mücadele ediyorum ayrıca ağır depresyon isteksizlik hiçbir iş yapmama sürekli banyo yapıp el yıkama ayak yıkama çamaşır yıkama ile uğraşıyorum bebekle ilgilenmek istemiyorum çalışıyorum iş çıkışları sırf eve gelmemek için dışarılarda geziyorum eşimle dönüşümlü bakıyoruz o gece çalışıyor aile desteği hiç yok uzaktayım annem 25 gün önce vefat etti tamamen dibe vurmuş durumdayım artık ilaca başlamaya karar verdim kızım 10 aylık memeden keseceğim çok üzülüyorum ama başka bir yol kalmadı ilaç gerçekten etkili mi kızımı sütten kestiğime değecek mi aklım çok karışık 😔 belki hala ilaçsız bir çözüm var mı diyorum o yüzden çabalıyorum hala