alp3413 bence ilgisiz büyüdük tabi her ailenin yapısı ilişkileri farklı ama kendi ailemin söylediklerine bakıyorum da kesinlikle ben kızıma onların gözünde çok değerli bir elmas parçası gibi bakıyorum. Babam bu kadar üstüne titreme, bu kadar kucağa alma alışır, sürekli şarkı söylüyorsun alışacak, bebek dediğin biraz ağlayacak görmezden gel. Annem de aynı şekilde düşünüyor. Ama ben elimden geldiği kadar onunla ilgilenmeye sevgiyle büyütmeye çalışıyorum. İşim mi var kalsın ondan kıymetli değil. Eşim de böyle düşünüyor. Hastalıklara gelince benim bir kardeşim ölmüş. Geçmişe bakınca bebek ölümleri çok fazla dikkat ederseniz. Bilinçsizlik düzeyine göre erken müdahale edilmediğinden ya da yetersiz bakımdan bebekler çocuklar ölmüşler. Tabiki Allah bir canı bağışlayacaksa her şartta bağışlar ama sebeplere bakıldığında imkansızlıkları görüyorsun. Ben şuan bu dönemde yaşamaktan çok memnunum gerçekten. Size de çok geçmiş olsun rabbim şifa versin 🙏🏻