Merhaba arkadaşlar oğlum 2.5 yaşında martta 3 yaşına girecek inşallah oğluma 2 yaş etkinlik kitabı aldım kalem tutmayı gösteriyorum sürekli nasıl tutmak istiyorsa öyle yapıyor kendi kafasına göre yazmak çizmek istiyor kafasını vermiyor etkinliğe soru soruyorum bu hangi renk diye kırmızıysa bidaha soruyorum bu hangi renk diye bu sefer yeşil diyor umarım anlatabilmişimdir çok güzel konuşuyor bu ara da Türkçesi gayet iyi