Kızlar bebeğim 10 günlük. 4. Gün muayenesinde sınırda sarılık bol bol besleyin demişlerdi. Sütüm bol bebek de emiyor canlı bir bebek uykulu vs değil 2 saate 1 emiyor kakakası çişi de çok iyi ancak bugün total bilrubini 18 çıktı. Panikledim ne olacak sizce yatış vs mi