denizcetin İldem biraz uzak merkeze o yüzden size farklı geliyor olabilir kayseri güzeldir alışınca tabi siz daha yenisiniz alışırsınız zamanla ben doğma büyüme kayseriliyim ben de şehir dışına çıkınca çok farklı geliyor her yer alışırsınız ☺️
1anne1mirac NAZAKYOL06 merhabalar hoşgeldiniz hakkınızda hayırlısı olsun bende ildemde oturuyorum yani merkeze uzak ama güzel bir yer havası temiz en önemlisi Suriyeli afganlı vs yok bi süre sonra alısırsınız inşallah
NAZAKYOL06 1anne1mirac oturduğum yeri ve evimi çok sevdim zaten cadde üzerindeyiz ama yine de işte alışana kadar bi farklı gelicek illaki :) İldem kaçtasınız