Şu an 10 aylık kızım, önümüzdeki ay deldirmeyi düşünüyorum büyüdükçe elini kulağına götürür acır diye geç kalmak istemiyorum. Tek korkum kuyumcular deliyor ya ne kadar steril olur emin olamıyorum enfeksiyon falan olmasından korkuyorum. Bir de ilk taktıkları ilaçlı küpeyi çıkarıp ne zaman altın küpe takabiliyoruz? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.😊