Kızlar selamlar, uzun zamandır yoktum buralarda. Yine bir şeylerden muzdarip olup soluğu burada aldım. Kızım 5 aylık oldu ve çok büyükk sıkıntılar yaşamasam da uykularında bazı problemler var. Aslında güzel uyuyacak ama çıt sesine uyanıyor ve uyanınca dağılıyor uykusu geri dönemiyor. Maalesef komşularım çok gürültülü insanlar ben dikkat etsem de evde onların kapı çarpma seslerine eşya sürüme seslerine uyanıyor ve saatlerce uyuyamıyor. Bunun için nette iki çözüm önermişler. Birincisi uyku eğitimi, ikincisi sese alıştırma. Kimi diyor sese alışmıyor boşa ağlatıp yorup çocuğun düzenini kaçırmayın kimi uyku eğitiminde uyanıp kendi kendine uykuya dönebildiği için mutlaka alın kimi de uyku eğitimi ağlatılarak veriliyor ve çocuk çaresizliği öğrendiği için mecburen susuyor diyor. Kafam feci karıştı. Yani geceleri 2-2.5 saatte bir emmeye kalkıyor ben alıştım uykusuzluğa kendimden dolayı değil ama bebeğimin sağlıklı uykusu yok ona kıyamıyorum. Uyku eğitimi konusunda bilgisi olan var mı ya da bu sese alıştırma konusunda deneyimli olanlarınız?