Tugcesgn canım benim oğlum da 3 aylık çalışıyorum bu yüzden işte olduğum saatler biberonla sağdığım sütleri kullanıyo annem çok araştırdım bir kaç markadan sonra nuk antikolik biberonu çok beğendim hem anne memesine çok yakın, benziyor da hemde benim bebeğim çok gazlı olduğu için hiç hava yutmuyor havalandırması sayesinde. Tavsiye ederim