Barbekusos Kizlar oğlum 13 aylik olacak. Haftada 1 2 kez goturebilecegim. Bildiğiniz bir oyun grubu var mi? Kindyroo ile telefonda görüştüm ama fiyat almadım. Internette yorumlarda fiyatların cok yüksek olduğu yazılmış. Haftada 1 kez 3 aylik 20 25bin TL olduğu yazıyordu.. cok geldi bana da. Bildiğiniz baska yer var mı acaba?
biimiyomyardimet Barbekusos bende k.çekmecede arayıştayım ama bulamadım henüz yakınımda bir yer 😕 bakalım öneriler gelir inşallah bende başlık açmıştım bir iki dönüş oldu ama bize uymadı maalesef
Barbekusos biimiyomyardimet insallah gelir ya. Ben Fevzi cakmakta bir yere sordum ama 18 aydan itibaren alıyorlarmış. Kac aylik bebeginiz
Barbekusos sleepnessnami merhaba. Kendi yasitlariyla ve öğretmen, cocuk gelisimci gibi uzman kisilerle, kaba motor, ince motor gelisimleri, sosyallik vs açısından gelişip vakit gecirebilecegi anaokulu kres tarzında yerler diyebilirim.
biimiyomyardimet Barbekusos 23 aylık, ben Home office çalışıyorum öyle yerlerde hep hafta içi çağırıyor onlara da biz gidemiyoruz ben böyle hafta sonu 1-2 saat sosyalleşeceği birşey arıyorum. Kreş tarzı değil de oyun grubu dediğiniz gibi