Oğlum 1 yaşına girecek haftaya normalde yyku düzeni oluşturmuştum çokta güzel gidiyordu. Günduz uykular 2 defa 40dk bazen daha uzun ama son 3-4 gündür gece uykusuna girdikten 4-5 saat sonra ağlayarak uyanıyor nerdeyse saat başı kalkıyor ve bazende inliyor. Ateşi olduğunda inlerdi bakıyorum ateşi yok. Sebebi nolabilir? Dişlerinde yeni gelen yok gibi ama diş mi zorluyor acaba napabilirim