Ozgekaa Merhaba momlar, 17 aylık bebeğimin üst kesici, üst yan kesici ve üst birinci azı dişleri cıktı. Altta ön kesici dişleri çıktı. Şimdi alt azı dişi patlamış. Ama alt yan kesici dişleri çıkmadı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı☺️
Ozgekaa Hamburgerr ya gerçekten mi. Diş çıkartma takvimlerin bakınca yan kesiciler azılardan önce çıkması gerekiyor bende korktum eksik dişimi olucak diye 😂
Hamburgerr Ozgekaa yok yok genelde öyle oluyor merak etmeyin takvime de çok takılmayın son azılar 2-3 yaş arası diyor mesela benim kızım 3,5ta çıkardı onları 😂