Kızım doğduğu günden bu yana hep beyaz gürültü yara sure dinleyerek uyuyordu ama beyaz gürültü daha ağırlıklı. İnternetten araştırdım ve 6 ayda kesilmesi gerekir bağımlılığa yol açar diyor. Ama kızım ne zaman huzursuz olsa onu açınca sakinler veya uykuya geçişte onu açtığım an gözlerini kapar yoksa ağlaya ağlayada olsa uykuya geçemiyor. Acaba gerçekten bağımlılık yapar mı veya yapsa bile sonuçta bi yerden sonra kendisi bırakmak isteyecek veya gelişiminde bi sıkıntı olur mu ki? Kafam çok karışık bu konuda. Kızım 8 aylık ve bu zaman kadar en büyük yardımcım olmuştu ama şu an bırakmalı mıyım bilmiyorum