Aile destek nasıl alıyorsunuz. Bizim ev kira araba filan yok. Dogalgaz sobası ile ısınıyoruz o da bir taneydi yinede soğuk oluyordu. ev sahibi petek döşemem deyince bir tane daha soba takıldı ama bu kez faturam çok gelmeye başladı bebeğim var mecbur yakıyorum. Bnereye başvuru yapıyoruz belki kabul edilir