kivitoannesii Bebeğim bizim yatağımızdan kendi beşiğine doğru yöneldi sonra birden beşiğin içine attı ama boynu yamuldu kırılacaktı nerdeyse boynu çok kötü oldum elim ayağım titriyor hala
buseabike kivitoannesii Çok ağladı mı acısı varsa çok fazla ağlar ama yine de bir doktora götürün isterseniz
kivitoannesii buseabike yok 10 an falan ağladı sadece şimdi uyuyor hiçbir şey yok ama ben çok kötüyüm
buseabike kivitoannesii böyle böyle büyüyecekler bakın çok şükür bir şey olmamış daha dikkatli olursunuz bundan sonra bebek bu olacak böyle şeyler sadece sizde olmuyor öyle düşünün 😊