Kızlar çocuğunuz da dönem dönem iştahsızlık görüyor musunuz ben emzirmesem acıkıp ağlamak aklına gelmiyor rahat 5-6 saat aç durabilir gerçi o saate hiç bırakmadım sürekli her 2-3 saatte bir emziriyorjm ama bazen çok zor tutuyor memeyi zaten memeyi uyutup da veriyorum uyanıkken tutmuyor biberonu da tutmuyor bazen çok çaresiz hissediyorum kendimi bide 10 gündür hiç kilo almadı bu dönemler de ne kadar kilo alıyor haftalık mu