Merhaba Hanımlar, bebeğim yaklaşık 2.5 haftadır hasta ve 4. Ay aşılarını olamadı. İlk zamanlara göre şuan daha iyi. Öksürük çok az var ve burun akıntısı hiç yok. Tekrar hasta olacak diye de korkuyorum aşının da son 1 hafta zamanı varmış. Hasta iken bebeğe Aşı olabilir mi?