Kızım 10 ay 13 günlük bugün ilk kez diliyle itti memeyi ve öğürdü.. zaten hiçbir zaman memeye düşkün bir bebek olması ilk 4 ay çok güzel emdi 5 6 aylıkken savaşmaya başladık. 9 aya kadar bir şekilde geldik ama 10. Ayda hiç istemedi.. o kadar üzüldüm ki itince ağladım.. doğduğu gün her şeyden habersiz memeyi araması geldi aklıma. Hep dolu dolu emsin istemiştim ama kısmet değilmiş.. gerçekten fazlaca duygusalım paylaşmak istedim 😔