EcrinMelek1- yaa ne kadar güzel sizin bahsettiğiniz düzen bizim de 8-9 aylığa kadar öyleydi sabah 9 da kalkardı 12 de uyur 2 de kalkar sonra 5 de uyur 7 de bazen de 6 da kalkardı yani 1 saat uyusa kârdı ama tabi bu sefer mesela gece 11-12 den önce uyumazdı. Şimdi tek uykuya düştü baya zor oluyor 2. uykuyu asla yaptıramıyorum