Minomin ben de ücretsiz izindeyken promosyon anlaşması yapıldı. İlk maaşı aldım, 2. Maaş bugün yattı, payıma düşen kısmı bugün içerisinde yatıracağız dedi bu işlere bakan arkadaş. Yatarsa bilgilendiririm yine. Düzeltme yapayım, bugün yatmış promosyon kalan kısmı.