2prenses1pren
@Asellinaaltun
38.8 e kadar ateşi çıktı kızımın.Görünürde başka hiçbir şikayeti yoktu ben de eşime aynen böyle dedim diş ateşi bu kadar olmaz diye.Doktora götürdük detaylı muayene etti (bronşit geçmişi var).Hiçbir sorun görünmüyor tamamen diş ateşi dedi.Ateş devam edince başka bi doktora daha gittik yine aynısını dedi diş jeli ve calpol verdi.Çünkü peş peşe 3 diş geliyordu.
Velhasıl diş ateş yapıyormuş arkadaşlar.
Dişler patlayınca ateş de geçti rahatladı çocuk