Yaptıralı rahat 5-6 ay olmuştur sarılarda uçlara doğru indi yazın tekrar yaptırıcaktım ama kuaförüm cok yıpranmış 1 sene saçını dinlendir seneye yazın yapalım dedi. Çevremdekilere bakıyorum ombre yaptıranlar saçları parlak dümdüz geziyor ben aslan yelesi gibi kabarık geziyorum ya ombre öncesi saçlarım hiç kabarmıyodu şuan sarılarda inmesine rağmen duştan cıkınca kabarıyor duştayken saç kremi kullanıyorum saçımı döküyor oda cıkınca urban keratin sprey sıkıyorum bazende pantene yağ bakımı sürüyorum ama hâla kabarık😂 napmam lazım