İlk başladığımızda çok hevesliydi yiyordu tadımları felan, biz 4.ayın sonunda yoğurtla başladık 5.aya girincede yavaş yavaş tadımlara başladık işte patates havuç bal kabağı felan sonra tarhana meyveler devam ettik, kızım 5 aylıkken beri sevdiği bişey olunca ımmıhh sevmediği bişey olunca bee diyodu o kadar hevesliydiki yemeye, mesela normal kabağa bee diyodu sade avakadoya bee diyodu ama yoğurt ve haşlanmış yumurtayı ımmıhh diye diye yiyodu. Şuan yumurta asla yemek istemiyo ya bee diyo ya öğürüyo, lorlu yumurta kırması veya omlet yapıyorum yok, sade yapıyorum yok, muz avakado pekmez haşlanmış yumurta yapıyorum yok yemiyor. Bi süre vermiycem yumurtayı unutsun sonra belki yer belki günlük yer umuduyla verdiğim için tiksindi mi naptı, bazı şeyleri yer ama öyle aman aman değil, kendi yemeyi bilmez yani eline veriyorum ama oynayıp oynayıp atıyo ağzına götürmüyo ama bi oyuncak olsun ağzından çıkarmaz 🤷🏻♀️ artık ağladım yani gece uyumaz saat başı uyanır gündüz ek gıda yemez yediklerinide 2 3 çay kaşığı kadar anca, acaba mama içtiği için mi yemiyor bazen deniyorum mamasını vermeyip önce ek gıda alsın diye yok ağlıyor ısrarla mama istiyor kilosuda iyi biraz tombik ama yani istiyorum ki artık yesin, alışamıyacak diye çok korkuyorum hadi bi iki yaşına gelincede yemezse sürekli mama isterse yada kendi yemeyi öğrenmezse yada sürekli abur cubur tarzı yerse diye zamanında yemeyip büyüyünce yiyen var mı acaba içimi Ferahlatsanız şuan 8 ay 19 günlük