Mlkkrm bazı ön koşullar var sanırım sağlanması gereken. Onları sağlıyorsa başlayabilirsiniz tabii. Ben de 18 aylıkken yaza geldiği dönemde denemeyi düşünüyorum. Olmazsa ertelersiniz zaten, zorlayacak değilsiniz çocuğu. Yazık diyenler falan olmuş da dayakla öğretecek değiliz hahah😀 hatta şu sıralar tuvalet iletişimine başladım.
Sanırım en önemli koşul düzenli olarak tuvaletini yapması, en azından kakasını. Yani günün belli saatlerinde yapıyorsa hep, tuvalet eğitimine hazırdır diye okumuştum. Ama her gün farklı saatte yapıyorsa bekleyin demişlerdi. Bir de kuruluğunu kontrol etmeniz gerekiyor sanırım. Minimum 1 saat kuru kalması gerekiyor bezinin. Eğer kalmıyorsa hazır değildir. Tabi bunlar benim okuduklarım uygulamada ne kadar doğru olur bilemem.