Uyandırmak için kıyafetleri soyuyoruz gene ayılamıyor.onceden böyle değildi acıktığında uyanır ağlardı.son bir haftadır ıse hiç ayılamıyor ben gidip uyandırmaya uğraşmasam acıkmıyor .bu durumu yaşayan oldu mu
Uyandırmak için kıyafetleri soyuyoruz gene ayılamıyor.onceden böyle değildi acıktığında uyanır ağlardı.son bir haftadır ıse hiç ayılamıyor ben gidip uyandırmaya uğraşmasam acıkmıyor .neden böyle birşey oldu bilmiyorum ama sadece bu durumun başladığı gün hastanelerdeydik rutin kontrol göz muayenesi vs.ve ağzında emzik vardı ılk kez o gün emzik verdik ve 5 sat hiç ememedi beni .bende demekki istemiyor acıkmadı zannetmiştim meğerse emzik emen zaten açlığını anlamazmış.sonra emzıgi bıraktırdım ama o günden beri hep böyle çocuğum😞 bu durumu yasayan var mı