543368 ben Samsun’da yaşıyorum bulunduğum yerde kadın doğum ve çocuk hastanesi var orda yapıyorlardi alerji testı ama benim ortanca kızım şu an 13 yaşında toz akarlarina alerjisi çıktı ve hala kaşıntıları devam ediyo çok çok azaldı ama hala var inşallah sizin kızınızın farklı biseye alerjisi varsa daha kolay önlem alırsınız ben henüz başaramadım malesef