Geçen biri vardı burda “giderim, tararım, aslanım, en müslümanım” gibi havalarda konuşuyordu. İşte o minvalde insanların sokaklara yansıması bunlar. Rahat bırakın şu ülkenin insanlarını artık. Yeter. Zamanında Somali için de yırtınıyorlardı, somali cb oğlu bizim vatandaşımızı ezdi kaçtı gitti. Başka ülkelerin derdine bi biz yanıyoruz. Bizim derdimize derman olan müslüman ülke sayısı bir elin parmağını geçmiyor.