Ek gıdaya geçtik geçeli gaz geri geldi ne yese gaz yapıyor. Zaten 3.5 aylık olduğundan beri gece çok sık kalkıyordu ama bu gazla beraber ikiye katlandı . Artık dayanacak gücüm kalmadı. 3 ay oldu bir çocuk her gece 20-30 kere ağlayarak uyanır mı? Emzikle susuyor 10 dk sonra yine başlıyor . Emziriyorum yarım saat dolmadan başlıyor ağlamaya . Karnını ovuyorum bazen gaz çıkarıyor ya da emerken çıkarıyor . Sonra uyumaya devam ediyor ama dediğim gibi 30 dk sürüyor bu durum . Bütün gece kalk yat kalk yat artık insanlıktan çıktım. Düzeleceğine inancım sıfır. Kucağıma yatırıyorum susuyor , yerine koyuyorum kıpır kıpır ayakları elleri kafası hiç durmuyor göz kapalı güya . Rezene ya da kimyon çayı yapıp içirsem bir şey olur mu ? Gaz damlalarına tekrar mı başlasam ? İllallah ettim ya