Merhaba ☀️ bebeğim 9 aylık. Son birkaç gündür uyku düzeni berbat. Doğduğundan bu yana kendimce rutin oluşturdum. Akşam 9 da hep uyurdu. Geceleri birkaç saatte bir emmek için kalkıyor sadece. Kucağımda uyuyor ama ayakta değil oturduğum yerde kucağıma alıyorum 15-20 dk da dalıyordu. Ama birkaç gündür kucağımda tam dalıyor koyarken şak açıyor gözleri. Resmen 9 da girdiğim odadan 11 de falan çıkıyorum dün en sonunda ana kucağında salladım öyle uyudu. Devamlı ağlayarak uyanıyor sonrasında saat başı. Hatta dün gece o kadar sık uyanıp ağladı ki bir yeri mi ağrıyor acaba dedim ama yok gayet iyi. Emzik emiyor onu bile tutmuyor ağlarken tutturana kadar canım çıkıyor. Sabahları ile gidiyorum pertim çıktı vallahi. Gün içinde bebeğe annem bakıyor. Gündüz uykuları düzenli. 3 uyku yapıyor son uykusunu akşam 6 ya kadar bitirirmiş oluyoruz. Her şey gayet iyiyken birden ne oldu anlamadım. Tavsiyesi olan var mıdır nedir bu durum böyle :((