Oğlum 4 yaşına giricek 2 ay sonra ve sabah karşı genellikle incelemeleri oluyor genelde hasta olmadan önce inlerdi artık alışkanlık gibi saatli durumda sayıklama tarzında değil ımmm ım gibi durumu yaşayan var mı doktorumuz Normal karşılıyor ama bence cocuğumun ağrısı yoksa inlemez gibi geliyor