tefe oğlum 19 aylik 1 saattir uyanigiz. Gündüz tüm gün çok hareketli çok yaramaz akşam olunca benim pil bitiyor, sabaha kadar uyumak istiyor insan ama böyle gecenin bir vakti uyanıyor bu aralar. İnanki annelik çok zor hiç kolay değil ama o mis kokulari dünyaya bedel. Sonuçta onlar doğmak istemedi biz onları dunyaya getirmek istedik. Bize muhtaçlar. Benim oğlumda ilk aylar sürekli üzerimde uyumak isterdi keşke daha çok uyutsaydim keşke daha az üzgün daha sakin olsaydim o günler geri gelmiyor. Bebegin kaç aylik bilmiyorum ama bana diyetisyenim bile ilk 6 ay diyet önermemisti. Merak etme o kilolar da gider zamana birak. Ve rahatla güzel anne ❤️