Kızlar e bebekten almıştım kızıma Kıbrıs’ta doğal gaz yok üşümesin diye bazen gece 18 17. Dereceye kadar düşüyor babam elektrikli soba almış kızıma çalıştırınca 30.derece gördüm gerçekten de çok sıcaktı oda şimdi gece uyanınca açıyorum az ısınıyor kapatıyorum sonra merak ettiğim şey 17 derecede 2.5 tog ile bebeğim üşümez değil mi 16 dereceye kadar kullanılabileceği yazıyor yine ben ne olur ne olmaz geceleri açıyorum ama bu sefer sıcaktan terletmesinden korkuyorum nasıl bir yol izlemeliyim