aybarsturan Doktorunuza danışın tabi ama benim fikrim kesinlikle uyandırın . Şekeri düşüyorsa ondan da uyanmıyor olabilir ben bebegimde cevreyi dinleyip o hataya düstüm. Aç olsa uyanır , aç olsa aglar dedikleri için tecrubesizlik bilemedim siz bol bol emzirin daha cok minikk