hawjin
Canım emziriyorum doymadığını anlatsam arkasına mama veriyorum ben günde 3 sefer falan veriyorum 90ml veya 60ml erdikten sonra da sağım yapıyorum ara ara göğüslerimi çok dolu hissedersem biberonla verdiğim için emin oluyorum duyduğuna.
Ama sen bi doktorun a danış bence kilo takibi iyiyse belki gerek kalmaz mamaya gerçi bizimkinin de iyi ama aranıyor ben kıyamıyorum veriyorum sonra mama, mama yı da Aptamil kullanıyoruz