Doktorum kan Sulandırıcı iğne vermişti doğumdan sonra ama iki üç tane kullandım bıraktım çünki doğumdan sonra çok acı çektim hastanede. İğneye fln tahammülum yoktu o derece. yirmi gün iyileşemedim eve gelince. Şimdi herkes Corona aşısı olmuşsun beyine pıhtı atmaması için onları vurulman gerekiyodu diyolar içim içimi yiyor korkuyorum siz vurundunız mu kan sulandırıcı