GamzeAsel21 geçmiş olsun, korktuğu için de olabilir, acısı da olabilir, naz da olabilir, kucağınıza alıp sakinleştirin sık sık, zeytinyağı ile masaj yapın, ona böyle şeyler olabilir, biz yanındayız desteği verin, eminim sizin şefkatiniz çok iyi gelecektir 🌸