Büyük oğlum bu sene anaokuluna başladı haliyle çok fazla hasta oldu ve yenidoğan bebeğime geçirdi yoğun balgamı ve öksürüğü var doktora gittik antibiyotik başladı 😐 bebeğimin hiç iştahı kalmadı beni 2-3 dk anca emiyor mama da veriyordum arada 90 cc yi bitiriyordu ama şimdi 30 cc yi zar zor bitiriyor bu böyle kalmaz değil mi iyileştikten sonra da böyle devam eder diye çok korkuyorum