Bebeğim 5 gün önce 4. Ay aşısını yaptık ardından ateşlenme başladı iki güne sürdü ateş düşürücü fitil calpol vs verdik ateş düşmeyince doktora gittim ve boğaz enfeksiyonu olduğunu antibiyotik başlamam gerektiğini söyledi largopen adındaki antibiyotiği kullandık iki Sefer (gece gündüz şeklinde ) içirdim 12 saat sonra önce kafasında ardından tüm vücudunda kızamığa benzer kızarıklıklar oluştu doktor Kızamık olmadığını söyledi alerji olabilrmiş ama ben tatmin olamadım böyle bi durum yaşayanınız var mı lütfen yardımcı olun