Peşpeşe 2 dogum yaptım. İlkinde var mıydı hatırlamıyorum 2. Hamileliğimde çok ufak bişeydi 4 aydır emzirmiyorum ama bu gitgide büyüyor normal zamanda ağrısı yok ama bugün ilk defa kurcalayayım dedim (patlatmak icin) baya bir zonklama oldu bıraktım. Resim meme ucum değil, meme ucu bitişiğinde estetik olarak cok kötü bir de sağlık yönü var. Doktor genel cerraha mı gitmeliyim yoksa bu tarz bisey için gidilmez mi?
