Bebeğim aslında çok güzel uyuyan bir bebekti. Gece max iki kez uyanırdı. Ama sanıyorum ki dişten dolayı sürekli uyanıyor kafasını sağa sola hız hızlı çeviriyor yatağı yalamaya calısıyor aynı zamanda tekmeler atıyor yani deliriyor bi anda. Sesi cıkmıyor ama aşırı haraketli ve derin uykudan uyanıp yapıyor bunları. Dişi çok kaşınıyor olsa gerek. Merak ettiğim şey dişleri patladığında bu cocuk sakinlesecek mi? Yoksa kendisi mi böyle anlamıyorum (5aylık)