cekikveannesi çocukliktan kaynaklı bir durumum yok fakat sevgisizlik çok gördüm ozelikle babamdan onun dışında şiddet çok gördüm baskı okula gondermeme yani cocuklik ve gençlik yaşantım çok kötüydü çocukken hep ölmek isterdim kimi zaman intihar ettim olmadı yani kötü bir geçmiş kaldı bende şuan eşim çok şükür kızıma iyi bir baba benm babamla alkasi yok ilgili saygılı bir babada olabilecek bütün güzel şeyler var onda ve okdar çok okumak istedim ki bekarken okul çağında okuldan alındım herkes okula giderken ben evde iş yaptım bunlar bende çok kötü etkiler bıraktı bana hep salak muamelesi yaptılar liseyi açıktan bitirdim şuan üniversiteye hazrlaniyorum okdar istekli ve azimliyim ki ama bilmiyorum bazende o geçmişte okul çağımda derslerinin kötü olması ki buna sebebyiyet ailem baskı şiddet salak muamellesi yapmaları konu uzar içimden geleni yazdım öyle yani ben geçmiş hayatımda ölmek dışında kendimle alakalı bir karar alamiyordum oda içten düşündüğüm içindi zaten