1bebegimiz 5 buçuk aylık ve gece o kadar sık uyanıyoki maks 20 dakika uyuyo beşiginde sonra çıglık kıyamet uyanıyo memede geri uyuyo eğer ortamızda uyur sa daha uzun uyuyo ama beşiginde maks 15 20 dakika napıcam kızlar bir öneri verin lütfen!! :(
gokcekocyigit07 1bebegimiz aç olabilir, gazı olur, atak haftası olur, diş huzursuzluğu olur, bezi sıkıyorsa olur, nazardan olur, önce sebebini bulmalı 🙏
Tuche89 1bebegimiz Bizimde aynı oğlum da 5.5 aylık.doktora götürdük 2 gün önce.meğersem açmış çocuk Sütüm bol var ama artık büyüdüğü için tok tutmuyomuş. Ek takviye mamaya başladık 2 gündür en azından sakinledi..uyku daha tam oturmadı ama bekliyip görücem
Esrayigit_49 1bebegimiz gazı yok mu acaba veya anneden ayirlimak istemiyor bence bol bol sarılıp beraber uyuyun derim sonrada yavaş yavaş besigine koyarsınız
1bebegimiz gokcekocyigit07 ya ortalama 2 aydır böyleyiz ama şu sıralar aşırılaşdı mesela gün içinde yanından bir adım uzkalaşınca çıglık kıyamet aglıyo bütün gün yanında durmak zorunda kalıyorum anlamıyorum ne olabilir cidden diş belirtisi de henüz yok ama cidden anlayamıyorum :(