EdAhazal biz eczacımız ve doktorumuzla bu konuyu görüştük 16 aylık ve deliksiz uykumuz hiç yok bitiğim durumu anlattığımda sürecin normal olduğunu bu gibi damla ve ilaçların ne kadar doğal içerikli de olsa beyin gelişimini çok fazla etkilediğini söylediler o anda vaz geçtik yani bir nevi çocuğu uyuşturuyor ve düzenli kullanımda çocukta bağımlılık bile yapabiliyormuş. Biliyorum süreç çok yorucu dinlenmeye ihtiyacınız var ama bunun bir geçiş süreci olduğunu ve geçeceğini hep tekrar edin kendinize iki çocukla eminim ki çok zordur ama bebeğinizin sağlığı ve gelişiminden önemli hiç bir şey yok eminim ki sizde bebeğinizin sağlığını her anne gibi her şeyden cok düşünüyorsunuzdur ama altında yatan nedeni bulmaya çalışın gündüz uykularının arasını açın örneğin gündüz uyku araları 1 saatse onu 1 buçuk saat yapın ya da uyuyunca 1 buçuk saat uyuyorsa 1 saat sonra kaldırın gibi gibi. Zorlandığınız noktada lütfen bir uzmana danışın ve bu gibi şeyleri doktorunuz önerse dahi iyice araştırıp birden farklı uzman görüşü almadan kullanmayın