Kızıma Çarşamba günü doktor kalça çıkığı var askı gibi bi alet var ondan kullanıcaksınız demişti bugün başka bir doktora gittik hiç bir şeyi yok bu çocuğun gayet normal dedi, o kadar sinir oldum ki diğer doktora yanımda olsa boğardım herhalde. Yazmamın nedenide başına gelen olursa mutlaka 2.bir görüş alın diye