kuzenimin oğlu 14 gün rota yüzünden hastanede yattı.
kuzenim, aşı olmasaydı ne olurdu bilmem dedi çok ağır geçirdi ki aşı olmasaydı bunun sonu çok kötü bitebilirdi.
yaptırın,imkanınız nedir bilmem ama gerekirse yemeyin içmeyin lütfenyaptırın bu aşıları